ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ
SCIENTIFIC ACTIVITIES

ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων


Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων

Εισαγωγή στην Πληροφορική

(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Έντυπη και Ηλεκτρονική Διαφήμιση
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Η/Υ (διαθέσιμο στο εαρινό)

Guest Editor (currently)

Special Issue Int. Journal of Internet Marketing and Advertising
Submission of papers: 27 March, 2015
Notification of acceptance: 30 June, 2015

Special Issue Int. Journal of Technology Marketing
Submission of papers: 15 February, 2015
Notification of acceptance: 15 April, 2015

Special Issue Int. Journal of Electronic Marketing and Retailing
Submission of papers: 1 January, 2016
Notification of acceptance: 31 March, 2016

Special Issue on "E-marketing and digital marketing developments"published in Journal of Marketing Vistas
Vol.3, No.2 July-Dec. 2013
Download the Editorial

Conference Organization

Conference co-Chair of the 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (3rd ICCMI 2015) that is to be held in London, UK, on June 30 to July 3, 2015.

ICCMI 2014

ICCMI 2012

 

Ε506ΒΘ ΕΝΤΥΠΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σκοπός του μαθήματος
Το μάθημα διδάσκεται στο 5ο εξάμηνο του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών με το σχεδιασμό των ηλεκτρονικών εντύπων και διαφημιστικών σελίδων στο διαδίκτυο που χρησιμοποιούνται στις εφαρμογές της διαφημιστικής εκστρατείας. Επιπρόσθετα, στόχος είναι και η κατανόηση και η εξοικείωση των φοιτητών με τις έννοιες των δικτύων σε μια επιχείρηση, την τεχνολογία τους, τα είδη και τις λειτουργίες τους.

Περιγραφή Μαθήματος
Σχεδίαση ηλεκτρονικών εντύπων και διαφημιστικών σελίδων στο διαδίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα οι φοιτητές θα διδαχθούν στο εργαστήριο:

  • Ανάλυση των διαφόρων μορφών ηλεκτρονικής διαφήμισης.
  • Εφαρμογές και προγράμματα υλοποίησης μέσω Η/Υ.
  • Ηλεκτρονική σχεδίαση εντύπου.
  • Τεχνικές και ιδιαιτερότητες της ηλεκτρονικής σχεδίασης.
  • Χρήση χρωμάτων και ειδικών τεχνικών (εφέ).
  • Η επικοινωνία των χρωμάτων.
  • Ολοκληρωμένες εφαρμογές με την βοήθεια του Corel Draw.

Οι φοιτητές στη θεωρία θα διδαχθούν πως:
  • Να προσδιορίζουν και να περιγράφουν την έννοια των δικτύων και του διαδικτύου και να διακρίνουν τα διάφορα είδη και τις λειτουργίες αυτών.
  • Να χρησιμοποιούν λογισμικό πλοήγησης και αναζήτησης πληροφοριών.
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), Μεταφορά αρχείων (FTP), Ομάδες ειδήσεων (newsgroups). Πρόγραμμα συνομιλίας (chat). Συνομιλία με φωνή και video. Πρόγραμμα συνομιλίας webphone. Τηλεματικές υπηρεσίες και εφαρμογές (skype, video conference κ.λπ.)
  • Να επιλέγουν μορφή διαδικτυακής διαφήμισης.
  • Να υπολογίζουν τα κόστη και τη διαδικασία τιμολόγησης διαφήμισης μέσω του διαδικτύου.
  • Να προωθούν επιχειρήσεις και ιστοσελίδες μέσω του διαδικτύου

Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Η θεωρία του μαθήματος διδάσκεται κάθε Τρίτη στην αίθουσα 118, στις 11:30-12:15, ενώ γίνονται και εργαστήρια όπου οι φοιτητές χωρίζονται σε ομάδες (αίθουσα 115).

Τόπος
Αίθουσα 118 για τη Θεωρία.

Δικαίωμα εξέτασης
Δικαίωμα εξέτασης έχουν μόνον όσοι φοιτητές δήλωσαν τη θεωρία στη δήλωση μαθημάτων που έκαναν στην αρχή του εξαμήνου.

Διαλέξεις
Το υλικό των διαλέξεων θα βρίσκεται στο moodle του ΤΕΙΘ.

Ύλη Θεωρίας
Από το βιβλίο: Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο
Συγγραφέας: Γιώργος Φρίγκας
Κεφ. 1ο. Οι θεωρίες γύρω από την ανάπτυξη του Διαδικτύου
Κεφ. 4ο. Η πορεία της διαφήμισης στο Διαδίκτυο
Κεφ. 5ο. Μορφές διαφήμισης στο Διαδίκτυο
Κεφ. 6ο. Τιμολόγηση διαφήμισης και επιλογή διαφημιστικών μέσων

To υλικό των διαλέξεων από το moodle.

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές
Τρίτη 10:00-11:30 στο γραφείο
του κ. Ασημακόπουλου.

ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ

Διαφήμιση και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 11497
Έκδοση: 1η έκδ./2005
Συγγραφείς: Φρίγκας Γιώργος
ISBN: 978-960-218-393-9
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ

Άλλη προτεινόμενη βιβλιογραφία

1. Διαφήμιση στο διαδίκτυο: Η επικοινωνιακή πρακτική του μέλλοντος
Ζέρβα, Μαγδαληνή - Βιολέττα
Εκδότης: Anubis
Ημ. έκδοσης: 2001
ISBN: 9603062928

2. Μάρκετινγκ και διαφήμιση μέσω της Google
Το πρώτο επίσημο ελληνικό βιβλίο για τα Google AdWords
GOOGLE
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Ημ. έκδοσης: Ιούνιος, 2009
Διαστάσεις: 21x14 εκ.
Βάρος: 251 γρ.
Πρωτότυπο: Marketing and Advertising Using Google (Αγγλικά)
ISBN: 960034950


 

Alexander   Technological Educational Institute of Thessaloniki
  Dr. Costas Assimakopoulos | Web Page
  BIO | PUBLICATIONS | PROJECTS | CONTACTS

IMPORTANT LINKS